Jaki sprzęt kupić na start własnej działalności gospodarczej?

red.
Udostępnij:
Założenie własnej działalności gospodarczej wiąże się nie tylko z załatwianiem szeregu formalności, ale i zakupem odpowiedniego sprzętu do pracy. Co dokładnie powinieneś kupić na start, by z powodzeniem rozwijać swój biznes? W poniższym materiale dostarczymy Ci praktycznych wskazówek. Dowiesz się między innymi, czym kierować się w przypadku wyboru smartfona, laptopa czy drukarki na start Twojej działalności gospodarczej, by nie przepalić firmowego budżetu.

Laptop do pracy – czym się kierować, aby wybrać najlepszy laptop?

Niezależnie od tego, czy do prowadzenia swojej działalności gospodarczej wybierzesz laptop, czy komputer stacjonarny, wybrany sprzęt powinien być przede wszystkim niezawodny. Dziś skupimy się na laptopie. Jest to urządzenie, które sprawdzi się, gdy w swojej pracy musisz być mobilny.

Niezawodny laptop do pracy!

miejsce #1

Apple

Apple MacBook Air 13,3"/M1/8GB/256GB/macOS (MGN93ZEAUS)

7 189,99 zł4 999,00 zł-30%
miejsce #2

Apple

Apple MacBook Air 13,3"/M1/16GB/256GB/macOS (MGND3ZEAR1)

6 999,00 zł5 949,00 zł-15%
miejsce #3

Apple

Apple MacBook Pro 14,2"/M1 Pro/16GB/512GB/MacOS (MKGR3ZEA)

11 399,00 zł10 799,00 zł
Materiały promocyjne partnera

Chociaż własna firma uprawnia Cię do pracy w trybie home office, z pewnością nie ominą Cię wyjazdy służbowe czy spotkania z klientami. Wówczas najlepszą opcją będzie sprzęt o niewielkich gabarytach oraz masie – najlepiej nieprzekraczającej 2 kg. Pożądaną cechą będzie również wytrzymała bateria, która pozwoli Ci na pracę bez konieczności nieustannego poszukiwania gniazdka. Na pewno warto zwrócić również uwagę na to, by laptop do pracy posiadał szybki procesor, pamięć RAM – minimum 8 GB oraz dysk SSD, który pozwoli na błyskawiczny transfer danych. Warto zwrócić również uwagę na dostęp w laptopie do portów i wejść – nie obejdzie się bez złącza USB, HDMI, przydatne może okazać się również złącze thunderbolt oraz czytnik kart pamięci. Praca biurowa wymaga oczywiście szybkiego dostępu do internetu, dlatego warto zadbać, by twój biznesowy laptop był wyposażony w łączność bezprzewodową z szybkim Wi-Fi.

Znajdź najlepszy laptop do pracy!

Materiały promocyjne partnera

Smartfon do pracy

Żyjemy w czasach, kiedy powiedzenie “bez telefonu, jak bez ręki” absolutnie nie jest przesadzone. Smartfon służy nie tylko do stałego kontaktu z klientami i współpracownikami, to również narzędzie, za pośrednictwem, którego będziesz obsługiwać aplikacje, prowadzić korespondencję mailową, dokonywać transakcji bankowych, czy odczytywać dokumenty.

Smartfon najlepszy do pracy!

miejsce #1

Apple

Apple iPhone SE 2020 64GB Czerwony

2 730,78 zł1 899,00 zł-30%
miejsce #2

Apple

Apple iPhone 12 Mini 128GB Niebieski Blue

3 898,00 zł3 149,00 zł-19%
miejsce #3

Apple

Apple iPhone 12 Mini 64GB Czarny Black

3 614,84 zł2 929,00 zł-19%
Materiały promocyjne partnera

Smartfon do pracy powinien być wydajny oraz posiadać duży ekran, który ułatwi Ci te czynności. Kolejnym elementem, tak jak w przypadku laptopa, będzie wytrzymała bateria, pozwalająca na długie godziny użytkowania. Wygodna będzie również funkcja szybkiego ładowania. Przydatnym rozwiązaniem w smartfonie do pracy jest również możliwość umieszczenia w telefonie dwóch kart SIM – opcja Dual SIM – która pozwoli na dostęp do numeru prywatnego i służbowego w jednym urządzeniu. Atutem smartfona do pracy będzie również jego duża pamięć RAM, która usprawni Twoją pracę i pozwoli na przechowywanie wszelkich niezbędnych plików. Nie zapomnij zadbać o to, by telefon, który będziesz wykorzystywać do prowadzenia działalności, bez problemu obsługiwał pakiet MS Office oraz pliki pdf – zapewni Ci to stały dostęp do dokumentów.

Wszystko, co najważniejsze miej zawsze pod ręką!

miejsce #1

Apple

Apple iPhone 12 64GB Niebieski Blue

5 748,00 zł2 919,00 zł-49%
miejsce #2

Xiaomi

Redmi 9A 2/32GB Szary

850,07 zł489,00 zł-42%
miejsce #3

Samsung

Samsung Galaxy A53 5G SM-A536 6/128GB Bialy

2 519,00 zł1 649,00 zł-35%
miejsce #4

Samsung

Samsung Galaxy S22 5G SM-S901 8/128GB Czarny

5 051,58 zł3 597,64 zł-29%
miejsce #5

Apple

Apple iPhone 12 128GB Czarny Black

4 711,40 zł3 745,00 zł-21%
miejsce #6

Samsung

Samsung Galaxy S22+ 5G SM-S906 8/128GB Czarny

5 350,00 zł4 397,73 zł-18%
miejsce #7

Poco

POCO X3 Pro 8/256GB Czarny

1 109,90 zł
miejsce #8

Xiaomi

Xiaomi Redmi Note 9 4/128GB Szary

542,65 zł
miejsce #9

Xiaomi

Xiaomi Redmi 9 4/64GB Szary

452,17 zł
Materiały promocyjne partnera

Drukarka laserowa czy drukarka atramentowa, która lepsza?

Jaką drukarkę wybrać, laserową czy atramentową? Oczywiście nie trzeba nikomu tłumaczyć, dlaczego drukarka to sprzęt niezbędny, w każdej firmie. Niestety to urządzenie często lubi płatać figle i w najbardziej potrzebnych momentach po prostu się psuć. Zanim przystąpisz do zakupu drukarki na pewno, warto zastanowić się, jak często taki sprzęt będzie użytkowany oraz czy istnieje potrzeba drukowania dokumentów w kolorze.

Drukuj najważniejsze dokumenty!

miejsce #1

HP

HP Smart Tank 500 (4SR29A)

1 125,65 zł711,55 zł-37%
miejsce #2

HP

HP Designjet T830 36" (F9A30A)

26 559,99 zł23 339,00 zł-12%
miejsce #5

HP

HP Designjet T730 36" (F9A29A)

10 690,00 zł
Materiały promocyjne partnera
  • Drukarka laserowa – sprawdzi się, gdy potrzebujesz wydrukować dużą liczbę dokumentów, ale nie zależy Ci na ich perfekcyjnej jakości. Drukarka laserowa wymaga inwestycji większej sumy pieniędzy niż drukarka atramentowa. Jednak w tym przypadku za ceną często przemawia jakość oraz szybkość działania. Z reguły ma również większe gabaryty, warto wiedzieć również, że tonery wykorzystywane w drukarkach laserowych są bardziej wydajne.
  • Drukarka atramentowa – idealna dla firmy, w której potrzeba wydrukowania dokumentów jest raczej sporadyczna, wydruki są wysokiej jakości. Drukarki atramentowe oraz przeznaczone do nich tonery są tańsze od drukarki laserowej – należy jednak pamiętać, że będą się dużo szybciej zużywać. Jest to rozwiązanie bardziej ekonomiczne, niestety wykazujące dużo większą tendencję do psucia się.

Pamiętaj o tuszu do drukarki!

miejsce #1

HP

HP Atramentridge 765 775Ml Matte Black (F9J55A)

1 579,70 zł490,00 zł-69%
miejsce #3

HP

HP 650 Czarny (CZ101AE)

48,95 zł
miejsce #4

HP

HP 652 Czarny (F6V25AE)

59,69 zł
miejsce #5

HP

HP 652 Kolor (F6V24AE)

47,75 zł
Materiały promocyjne partnera

Urządź wygodne biuro w domu

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wymaga również przygotowania odpowiedniego miejsca do pracy. Nie może zabraknąć komfortowego biurka, wygodnego krzesła lub fotela biurowego, szafek do przechowywania dokumentów oraz odpowiedniego oświetlenia. Idealne biurko do pracy powinno posiadać duży blat, który zapewni Ci wygodną przestrzeń roboczą oraz możliwość regulacji wysokości blatu – pozwoli to utrzymać Ci odpowiednią postawę. Wiele osób ceni sobie również możliwość pracy na stojąco. Przyjmuje się, że dobierając odpowiednią wysokość biurka, od naszego wzrostu powinniśmy odjąć 110 cm. Przydatne będą również wbudowane szafki lub półki wbudowane w biurko.

Akcesoria przydatne w każdym biurze

miejsce #2

Grand

Kw-Trade Pinezki Grand G50 Srebrne /1 Op-50Szt

1,90 zł0,56 zł-71%
miejsce #4

Titanum

Scholine Ołówki Techniczne 8B-2H

20,99 zł11,39 zł-46%
miejsce #5

Michalczyk i Prokop

Michalczyk Druk Cmr A4 Michalczyk I Prokop 800-1

39,75 zł22,11 zł-44%
miejsce #6

Global Water Hendy generator aktywnego wodoru GW-J0930

1 599,00 zł899,00 zł-44%
miejsce #7

Trodat

Poduszka do stempli TRODAT 9053 fiol. 9x16

33,09 zł19,18 zł-42%
miejsce #8

Donau

Donau Wizytownik Pp, Na 240 Wizytówek Niebieski

20,66 zł12,23 zł-41%
miejsce #9

Durable

Etui na wizytówki srebrne

28,17 zł17,05 zł-39%
miejsce #10

Tetis

Zszywacz Tetis GV103-N 25ark. niebieski

15,66 zł9,99 zł-36%
miejsce #12

Panta Plast

Panta Plast Skoroszyt A4 Tai-Chi z klipsem bocznym biały

7,90 zł5,30 zł-33%
miejsce #14

Michalczyk i Prokop

Faktura Dla Podatników Zwolnionych Podmiotowo Z Podatku Od Towarów ...

10,98 zł7,49 zł-32%
miejsce #15

Nowy Styl

103-3E Faktura Vat Wzór Pełny

17,09 zł12,09 zł-29%
miejsce #16

Grand

Grand Pinezki Zwykłe 50szt. (bp9354)

1,10 zł0,80 zł-27%
miejsce #17

Sofotel

Sofotel Podłokietniki do fotela biurowego 2261

137,79 zł109,00 zł-21%
miejsce #20

Titanum

Titanum Marker Do Cd Py1094C-01 Czarny

2,69 zł2,59 zł
Materiały promocyjne partnera

Krzesło biurowe - zadbaj o komfortową pracę

Krzesło lub fotel biurowy powinny być przede wszystkim ergonomiczne oraz pozwalać na odpowiednią regulację – tak by pozwalały Ci zachować odpowiednią postawę ciała. Zadbaj nie tylko o możliwość regulacji wysokości, przydatna będzie również możliwość dostosowania podłokietników, zagłówka oraz głębokości fotela. Warto wybierać krzesła lub fotele biurowe, które wykonane będą z materiałów, które przepuszczają powietrze – docenisz to zwłaszcza latem, gdy w biurze zrobi się gorąco.

Tego możesz potrzebować w swoim biurze!

miejsce #1

Fellowes

Fellowes Podstawka pod monitor standardowa (91712)

129,00 zł49,73 zł-61%
miejsce #3

VidaXL

Vidaxl Szafka Plastikowa 65X45X181 Cm

1 054,88 zł482,00 zł-54%
miejsce #4

Fellowes

Fellowes Ergonomiczna Siatkowa Podpórka Pod Plecy 9191301

168,43 zł89,92 zł-47%
miejsce #6

Nowy Styl

Krzesło Obrotowe Hit W-03 Czarne Nowy Styl

509,00 zł388,00 zł-24%
miejsce #7

Upominkarnia

Sejf Domowy Skrytka Kasetka na Klucz Mocny Solidny 8800

156,77 zł119,90 zł-24%
miejsce #9

SitPlus

Sitplus Fotel Ergon

1 013,88 zł828,19 zł-18%
miejsce #10

Signal

Signal Biurko B-233

193,99 zł168,99 zł-13%
Materiały promocyjne partnera

Oświetlenie miejsca pracy

Nie możesz zapomnieć również o odpowiednim oświetleniu. W pokoju, w którym będziesz prowadzić własną działalność, powinno znajdować się kilka źródeł światła. Niezbędna będzie lampka biurowa, która pozwoli na bezpośrednie oświetlenie Twojego biurka oraz oświetlenie sufitowe. Oczywiście najkorzystniejsza jest praca przy naturalnym świetle, jednak w miesiącach jesienno-zimowych odpowiednie lampy będą niezbędne.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Kongres 590 - kiedy przedsiębiorcy mogą uzyskać środki z KPO

Wideo

Materiał oryginalny: Jaki sprzęt kupić na start własnej działalności gospodarczej? - Strefa Biznesu

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie